Shebaby Kızlar dün nifty testinin sonucuna göre Oğluşum olduğunu öğrendim kız isimleri çok erkek isimleri çok kısıtlı sanki sizler ne koycaksınız 🥰
Annecim58 Shebaby oğlum un adı Miraç 2. Ye henüz düşünmedik ama benim sevdiğim isimler Enes efe Alp ege
Gokceee__23 Shebaby benim oğlanların ismini yazayım az duyulan isimler.ve hepsi Türkçe.Kutluhan,Kutay,Kubilay.Ekstra olarak Pars ve Korkut
Baharks Bide Ekin Taha düşünmüştük Bi ara bu da bence güzel ama sonradan Göktürk Ege kulağımıza daha hoş geldi
Shebaby İsimleriyle yaşasınlar inşallah güzel anneler ❤️ bende düşüneyim aralarından hepsi çok güzel ❤️
Baharks Mucizem33 aynen ya bende isimli bir tulumun üstünde görmüştüm istgramda eşime dedim kendiisde asker bayıldı gerçi bazı insanlar begenmdi alışmışlar sureklj aynı isimlere 😏
Mucizem33 Baharks rabbjm guc kuvvet versjn Askerime polisime . Benim.kardesimde doğuda görev yapıyor asker bizde ordan esinleniyoruz