BetusEbe Arkadaşlar 1 ocakta beta 3684 tü 4 Ocak bugün aradan 64 saat geçti tam 3 gün geçmedi değer 6980 geldi sizce ilerleme nasıl endişelenmem gerekir mi sizlerin nasıl ilerliyordu benim 3 günde bir 2 katına çıkıyor gibi
Burcuer BetusEbe gebelik var zaten neden hala baktıriyorsunuz ki bundan sonrasi için doktor takip edip haftasına göre yorumlar size
srny bu kadar uzun süre beta baktırmanıza gerek yok 1500 ü geçtiyse direkt bir kadın doğum uzmanına gidebilirsiniz benim öyle oldu ve kese göründü
[silindi] Hfdkmn peki saglik ocagi sadece 10 a kadar mi aliyor kan yoksa ogleden sonra gitsek de alir mi
Hfdkmn [silindi] saglik ocaginda hic vermedim o yüzden bilmiyorum ama belirli gün ve saatleri varmis evet :/