Benim doğumum başlatılacagı zaman koymuşlardı baya rahatlatıyor rahmi ilk doğumda sadece suni sancıyla doğurmuştum çok zordu. İkinci doğumumda fitil koyup öyle suni sancı verdiler açılmam daha kolay ilerlemişti. Bu doğumumda doktora ben teklifte bulunacagım fitil koyması için 😅