Dilek5252 Merhaba kizlar bugun 38+4 ilk kez cati muayenesi oldum korkulcak kadar bisey yokmus 🫠 doktorum kemigin basık dedi bebek kilosu 3750 sezaryen olma ihtimalin var dedi bu sekilde normal dogum yapan varmi
nilsmomy Dilek5252 Benimde basıktı ben sezaryen oldum ama çatımdan dolayı değil farklı bir sebepten doktorum normal için bebeğin kilolu olmaması lazım demişti o zaman