Aysemkara Merhaba anneler benim gibi böbrek taşı olan hamile annelerimiz var mı acaba . Bir tedavi uygulandı mı acaba hamilelik sürecince
Nefesliva Aysemkara benimde böbreklerim çok agrıyor buscopan vermişti taş kum vardır diye sonra büyüme varmış
Dyguu Çok geçmiş olsun bende 17 haftalık hamileydim böbrek taşı düşürdüm 1 hafta kesintisiz sancısını çektim rabbim yardımcınız olsun
Aysemkara Nefesliva aynen bende de büyüme var ya yarım saat bile yürüyüş yapamıyorum hemen agrı oluyor
Baharonder Bana iki kere katater takildi faydasi yok canim bobrek buyumesi 4. Evre olmus 30+3 haftalik hamileyim aglaya aglaya gozlerim patladi
Aysemkara Baharonder aynen ya beni geceleri uykumdan uyandırıyor ağrılar rabbim yardımcın olsun kuzum