Cdmmeskkyy Kızlar merhaba 5 haftalık hamileyim TSH 3.5 doktor keşke hamile kalmadan gelseydin dedi ilk tremstrda en fazla 2.5 isteriz dedi bu durumu yaşayan varmı yardım lütfen 🤲
Findukli_Lokum Cdmmeskkyy canım lütfen stres yapma değerin yine iyi ilaçla düşer merak etme, benim 5 küsürdü düzenli olarak ilacını al aksatma Allah’ın izniyle bir şey olmaz
usergmyzsl3310__ Cdmmeskkyy benimde 6 haftalıkken böyleydi düzenli her ay kontorulme gidiyorum ilacımı kullanıyorum şimdi 14 haftalık olduk hala kullanıyorum ilacımı düşüyor stres yapma cnm
berceste5155 Cdmmeskkyy doktor abartmış venim 5.haftada 5.2 çıkmıştı 25mg ilaç kullandım kısa sürede düzene girdi kızım doğdu benim değerlerim normal seyrediyor ve kızımda da bir sorun yok çok şükür
Meryeminannesi20 berceste5155 peki TSH yüksek Ken mi hamile kaldiniz acaba ? Benim değerim bugün 5.35 çıktı dahiliyeye yönlendirdi beni gebelik düşünüyoruz bı turlu olmadı bundan sebep mi çaba diye düşünüyorum
MinelHaapy Hiç sıkıntı yapma ben troit amelytı oldum troitlerim yok hergün düzenli ilaç kullanıyorum 23 haftalığım sen düzenli kontrollerine git düzelir
Minikmucizemmm26 Cdmmeskkyy bişey olmaz Allah’ın izniyle ben de ilk tahlil verdiğimde 3.5 filandı ilaç kullanıyorum şuanda
Cel Cdmmeskkyy benm de hamilelikte cıktı ilk gebeliği de sonra sonraki gebeliği olmadan önce sürekli hatırlatma yapardı gebe olduğunu öğrenince gel diye hatta randevu anlamdım gittiğimde 8 haftalıktı gayette normal sonucun ilaçla düzene girebilir benm her ay kontrolm var sıkıntı yapmayın kendinize sadece akatmayın kontrolunuzu
Luba Cdmmeskkyy Benimde ilk gebeliğim lenf ödem hastasıyım bir bacağım kasıktan ayak parmağıma kadar aşırı derece de şiş canım ve bu yüzden troid bezlerim çalışmıyo sadece ben riskli olarak gecikiyorum 24.haftamdayım şükür ekstra ödem artışım oldu bacağım daha çok şiş benim.Senin sadece troid miş içini ferah tut hiç bir şey olmaz doktorlarada fazla inanmamak gerekiyor ben inansaydım şuan oğlumu 12 haftaya kadar düşük yapıcaktım eğer yapmasaydım o aydan sonra kendim yürüyemicek duruma gelicektim mecbur aldırcaksın demişlerdi ama bak şükür 110 günümüz kaldı doğuma☺️
Naz12345 Benim3. Ayda 3.98 çıktı hemen levethron kullandım şu an 2,5 altında. TSH 8-9 filan olduğunda korkmak lazım dedi doktor ama önlem alalım dedi
Cel Naz12345 olmaz korkmayın ben 100 lük kullanıyorum 9 yıldır yeterli düzenli gidin hiç bişy olmaz doktor çok önemli
poyrazin_annesi28 Cdmmeskkyy Haplarını düzenli kullan senin yine iyi hızlı düşer diye düşünüyorum. Benim 8 di ilk değerim ekimden beri kullanıyorum anca düştü
Cdmmeskkyy Hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun içimi rahatlattiniz gerçekten Rabbim herkese yardımcı olsun insallah
berceste5155 Meryeminannesi20 yok benim hamilelikte yükseldi ama bildiğim kadarıyla tsh gebeliği etkiliyor ama kesin sebep diyemem