Esoo0698 Çok şükür keseyi gördük 6+4 üz kesemiz 10 ml oluşmuş bebekte oluşma aşamasında çok küçük zor görüyorum dedi 2 hafta sonra tekrar gidicem 🙏☺️
zeynozey Esoo0698 ay bende bugün gittim 6+4 bizde:) kalp atışını duyduk çok şükür sizde duyarsınız inşallah 🙂
zek53 Rabbim herkesin sağlıklı gebelik geçirmesini nasip etsin sağ salim kucağımıza alalım tüm hamileler olarak inşAllah 🤲🏻
Kumsala Normal ultrasondan mı baktı doktor vajınal ultrasondan mı bende 5 hafta 4 günlük hamileyim bu cuma kontrolüm var acaba kese görünür mü
Esoo0698 Kumsala Vajinal bakmadı canım normal usg baktı kese oluşmuş bebek oluşmaya başlıyor dedi. Bilmiyorum sen görürmüsün keseyi görürsün ama bebekten emin değilim