YeYA benim de başıma gelmişti doktoru aramıştm Gelmem gerekli mi diye Rahim büyümesi sıkıntı yok demişti Benimki genital bölgeye 3 sn gbi bi süre olmak kaydı ile ara ara bıçak saplanması gibiydi Doktor bir de düzenli bi sancı var mı demişti Şuan 22+3 üm 20. haftamda sormuştum