Tugceduman61 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım,benim şöyle bi durumum var bizim ki tüp bebek ve bi tane embriyomuz kaldı yani son ve tek şansımız,benim şuan kafam çok karışık biz ara vermeyi düşünüyorduk,ama bugün şöyle düşünüyorum hiç ara vermeden o embriyoyuda transfer ettirsek mi hazır vücudum psikolojim bu sürece alışmışken hiç ara vermeden tekrar mı denesek,folikasik kullanıyorum bi sürü yağlar aldım,hazırım yani her türlü ben her ihtimali düşündüm tutmaz dedim 1 tutar 2 si tutar ama bu ihtimali hiç düşünmemiştim tutupta düşeceğini herkese söylemiştik 2 tane transfer oldu herkes ikizin olcak falan diyordu o ladar hazırdık ki böyle bileyin olması beni aşırı üzdü ama vardır bunda bi hayır o tek kalan embriyoyuda koydurup ondan sınra yoluma bakmayı düşüyorum