A_syma seeymaugur Cok zorlanma ve ikinma hali iyi degil malesef. Bende bu ara cok yasiyorum. Doktorum duphalac surup verdi. Yinede rahatlamadim
Mervebyr20 A_syma bende de oluyordu şuan 22 haftadayız geçti çok şükür yediklerinize dikkat edin genelde sulu yemekler ve çok fazla çiğneyip hamurlaştırıp öyle yutun yediğiniz şeyleri
Gulsum2308 A_syma Bana da ilk doğumdan sonra duphalac vermişti doktorum ama çok iyi gelmişti, şimdi ikinciye hamileyim doktorum yeşil çay çok iyi geliyor kabızlığa dedi, bir de onu deneyin şifa olur umarım
A_syma Mervebyr20 Naptiysam duzelmedi. Lavman bile yaptilar olmadi 🥴 Zeytinyagi iciyorum Kayisi Kuru incir Duphalac surup Afedersiniz tuvalete cikiyorum ama kabiz sayiliyor cikis seklim 🙄
Gulsum2308 A_syma bende 16 haftalık gebeyim ilk gebeliğimde doğum esnasında hemoroid oluştu ve şu an da kabızlıktan dolayı tekrar gündeme geldi maalesef 😕 doktorum yeşil çay içebilirsin kabızlık için dedi, siz yine de bi doktorunuza sorun isterseniz