Kizlar 31 haftalık hamileyim 5 aylık Ken devlet Hastanesi’ne gittim kız dediler kıza benziyor dedi 7 aylık Ken özel hastaneye gittim %100 erkek dedi bugün başka bir devlet Hastanesi’ne gittim tam net goremiyorum ama kız dedi sizce hangisi daha doğrudur özel hastane mi devlet hastane mi