Eveeett sonunda öyleydi böyleydi derken yaptırdım kurtuldum :) içecekten korkuyodum açıkcası, burda okuduğuma göre bayılanlar ayılanlar kusanlar kötü olanlar vardı, çevremdekilerde aynı tepkiyi verdi iğrenç birşey diye, 75likten yaptırdım eşim eczaneden limon aramalı almış 3 içmede bitirdim o kadarda kötü değilmiş evet fazlasıyla acıktım daha 2 kan vermem lazım birer saat arayla ama öyle bayılma kusma kötü his olmadı inşallah yaptıracak olanlarda iyi olur, birde sonucu iyi çıkarsa o iş tamam :)