Sakin olmaya çalışın lütfen bende kendimi çok hırpaladım günlerce uyuyamadım şimdi ise çok pişmanım bizim iki doktorumuzda üzerine basa basa söylediler bir tanı testi sadece bilgisayar ortamında oranlarca hesaplanan bişey ultrasyon da önemli zaten sizi direk patoloji bölümüne yönlendireceklerdir orada detaylıca bakıyorlar sizi bilgilendiriyorlar ama yine aklınız da soru işareti kalırsa fetal dna testi verebilirsniz sadece bir tüp kan ile baktırabilirsiniz ama lütfen su falan aldırmayın bende istemedim, o kadar ćok şey okuyorum ki bütün testleri kötü çıkıp sonrasında sağlıklı bebişler dünyaya getiren anneler yani herşey allahtan gönlünüzü ferah tutun bol boll dua edin 🤲