Nisa46 Neyle korunuyordunuz?
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Korkmuyorum isteyerek oldu, kızım 3 yaşında ama ilk denemede tuttu 😂😂 bu kadar erken beklemiyordum . Tek korktuğum kızımı kardeşi doğduğunda istemsizce incitmek yani kıskansın üzülsün istemiyorum ama illaki olacak elimizden geleni yapacağız kıskanmaması için ama bilmiyorum ..