kuzumvebenn 9+6 haftalık hamileyim ama bulantım var elimden geldiğince günlük meyve yumurta pekmez tuketebiliyorum zorluyorum kendimi ama ceviz yoğurt yiyemiyorum ayran içiyorum ama bebeğim için sorun olur mu yeterli dengeli beslenemiyorum gibi hissediyorum
2309 kuzumvebenn ben 16+2 yim hicbisey yemiorum doğru düzgün sıkıntı yok bebekde şükür hatta 5 kilo verdim
TTtutku kuzumvebenn bebek şuan besin alcak kadar büyük değil istersen 2 ay aç kal o zaten ihtiyacı olanı senin depondan alıyor ki şuan tehlikeli felan değil senden besin alma dönemi 7.ayda başlıyor kendini de çok zorlama bulantın çok da doktor izni ile prilam kullan veya acile git serum taksınlar serumun içine de zaten vitamin koyuyolar folik asit kullanıyomusun şuan
Findukli_Lokum kuzumvebenn çevremdekiler banada yemelisin diye ısrar ediyorlardı, yiyemiyordum doktorumu dinledim neyi canın istiyorsa onu ye dedi kendini zorlama bebek senin depondan besleniyor zaten diyince rahatlamıştım.
kuzumvebenn TTtutku ceviz vs beyim gelişimi için çok önemli mutlaka yemen gerekli diyorlar ama olmuyor yani yiyemiyorum bazı şeyleri çok da zorlayınca ben yıpranıyorum
TTtutku kuzumvebenn Tamam folik asit kullanıyosan dert etme o zaten organ gelişimi için takviye ceviz yiyemiyosun diye felan üzülme xaten folik asitte herşey var