Zehragniken Bebegimin gobeginin kenarında böyle birsey çıkmıştı doktora gittik önemli bisey değil dedi krem verdi. Kremi kullandık biraz geçer gibi oldu sonra aynı yerin üstünden bidaha çıktı. Başına böyle bisey gelen var mı bu nedir? Ne yapmam lazım?
Edafmo Zehragniken tekrar başka bir doktora görünün isterseniz ne olduğunu bilmiyorum ama tedbirli olmak lazım
gunel91 Zehragniken bez kullanirken gobeyini kapatmayin birde her gun ilik suya pamukla silin vucudunu