Tuba-tk hocam ben de 29+4. Yarıyıl tatilinin başladığı cumartesi 32 oluyorum. İdarem fiilen çalışmadığın günleri sonraya atamazsın diyor. Yarıyıl tatili sayılmıyormuş malesef. Ama yaptıran arkadaşlar da olmuş farklı yerlerde. Benim de kafam çok karıştı ne yapacağımı anlayamadım.
Ama sizinki çok iyi bence 3 hafta daha çalışır 35 gibi ayrılırsınız. Sonra 3 haftayı aktarırsınız. Benim 32-33 direkt tatile gidiyo