Zeyiz Ferrum demir ilacını eczane tok karnina iç dedi ebe aç karnına kafam çok karıştı ebe ısrarla aç dedi aranızda aç karnına içen var mı bunu
2022bebeki Zeyiz Sabah aç karnina gece yatmadan önce iciyorum ben. Tok alırsanız kahvaltidan 2 saat sonra
minikbezelyemmm Zeyiz önemli olan süt ürünleriyle almamakmış canım yatmadan önce içiyorum ben de eczacı kuzenime sordum
Liliales Zeyiz bana doktorum aç tok fark etmez dedi eczacı da tok yazmış ilacın kutusuna. Kahvaltının hemen peşinden içiyorum
m_k34 Bende gece yatmadan içiyorum 12 gibi aç oluyorum o saatlerde zaten sabah tiroid ilacı içiyorum yolunu böyle buldum.
siyahinci3 Zeyiz benim kansizligim cikmisti doktor ilaclarini duzgun kullanmalisin sana verdigim ilac cok etkili hele bir de ac karnina icersen iki kat etki yapiyor ama ac icemezsen de yemekten bir saat sonra tok karnina da alabilirsin demisti..Bende aksam yatmadan once içiyorum ne cok ac nede tok oluyorum
Melisiniz1205 İlacı be de kullanıyorum en doğru kullanımı Zeyiz ilacı bende kullanıyorum en doğru kullanımı kahvaltıdan 2 saat sonra ve süt ürünleriyle tüketilmemesidir 🙏🏻
Semanur-51 Zeyiz bana aç karnına iç dedi eğer miden bulanirsa tok da icebilirsin dedi çay süt ürünleriyle içme dedi