16 ocak 40.haftam. Ama artık dogsun istiyorum. Vakit daraldikca korku endise bulanti hepsi bir birine karisti. İlk doğumum 41.de suniyle olmustu. O yuzden sancı cekmekten korkuyorum ama bu doğal bir şey her kes dogularak dünyaya geldi olacak və bitecek diye de kendimi sakin tutmaya calisiyorum. Bu gün altdan muayenem var. Sizler ne durumdasiniz? Bu arada kizimin hala bir ismi yok 🤔