Evet sevgili anneler sorum bu gelişim geriliği yüzünden yatırdılar dün öğlen 1 de fitil verildi ama sancı olmadı haliyle bu sabah yine verdiler açılma sıfır rahim ağzı Hafif yumuşadı dediler bugün de Sürer mi acaba suni sancı verin dedim bu da suni sancı gibi dediler nst ye bağlıyım bu durumu yaşayan var mi