Her 2 gebeliğimde ayrı ayrı 30 kg almıstım sürekli açtım gece kalkar yerdim.bebeklerin kilosuda cok iyi dogmustu.
Ama bu 3.gebeliğimde 18.haftadayım sadece 3 kg almışım çok şaşırdım. Kusma bulantılarım olmuyor ama iştahım sıfır. 3 ara öğün 3 ana öğün yemen lazım diyor ama ben 1 öğün tüketiyorum zorluyorum ama olmuyor.
Ailevi sıkıntılardan birazda sıkıntım var onunda etkisi var mı bilmiyorum ama 🫤bilemedim. Dr kontrole gittiğimde kilosunu sorucam bebegin gelişimi nasıl inş iyidir
Bu arada sizler kaç kilo aldınız 18 haftalık anneler