bendiyebiriii ben hiç bebeğimin kilosunu takip etmedim doktorum haftasına göre normal dediği sürece benim için kaç kilo olduğunun bir önemi yok. Hatta son muayenede doktor bunların tamamen yaklaşık tahminler olduğunu ifade edince iyiki de çok dikkat etmiyorum kiloya deyip geçtim. :)