Azrayavuz 13+3 de erkek dedi doktor özel de ertesi gün tekrar gittim devlette cok erken cıkıntı görünüyor bazen kız bebekler de de pipi gibi görünüyor dedi doktor. 2 oğlum var rabbim hayırlı evlat eylesin e insan bekliyor tabi hangisi yoksa o olsn ama hangisi hayırlıysa o olur hepimizin 🤲 ne zaman gitsem bilemedim acayip kız hissediyorum belkide kendimi kandırıyorum 😂