R_seda1 Kizlar merhaba, bende kan pihtilasmasi var aspirin ve igne kullaniyordum 34.haftamda dr aspirini birakmami soyledi igne ile devam edebilecegimi soyledi ama cok korkuyorum. Aspirini birakip igne ile devam eden var mi bir sorun olmaz degil mi?
heleminnosminnosminnos R_seda1 bana da 30 da bıraktırdı iğne ile devam ediyorum o zamandan beri her hangi bir sorun olmadı değerlerimde 💕
Bebekdelisi R_seda1 ben hem ıgne hem aspırın kullanım sonra aspirin bırakıp iğne devam ettı sorun olmadı er gebelıgımde kullandım hatta acıl doğum oldu gece 9 iğne vurmuştum 12 saat geçti sorun olmaz dedıler doğumda olmadıda
R_seda1 heleminnosminnosminnos tesekkur ederim gercekten aglamak uzereyim o kadar korkuyorum ki. Icimi rahatlattiniz Allah razi olsun
Tubayo R_seda1 korkma benimde geçen hafta muayenem vardı 31 de bıraktırılan dedi korktum neden dedim. Eğer devam edersek bebeğin kalbinde sorun olur 31 den sonra kullandırmağım dedi