Fbtek123 ben önce kadın doğuma randevu aldım sonra muayene etti radyoloji bölümüne yönlerdirdi elime yazılı belge verip gittim ordan gün aldım onlarda belge verdi o belgeyle 19 ocakta orda olacağım organ taraması için 🙏🏻🥰 ben şehir hastanesine gün aldım ama 🥰🙏🏻