Kızlar ilk doğumum alikahyada olmuştu sezeryanlıktım ama inatla beni normal doğurdular ve 6 gün hastanede kaldım çok zor bir süreçti ve hastaneden hiç memnun kalmadım çok çektirdiler şimdi ikinci doğumum asla gitmek istemiyorum oraya özele gideyim diyorum ama fiyatlar uçmuş zorlamam lazm kendimi sizler Kocaeli’de iyi doktor ve iyi hastane olarak ne önerirsiniz özel olur Umuttepe hakkında olur sohbet edelim mi ?