anneolmakzoramagulusuyeter Hanımlar bazı siteler hamilelerin kefir içmesine izin veriyor bazı siteler izin vermiyor. Aranızda içen var mı?
Gamzerstoglu anneolmakzoramagulusuyeter ben süt içememiştim kefir önerdiler ama kefilin şöyle birşeyi oluyor sağlıklı olanı sade olanı onun da büyük boylarını alıp iki günde tüketmek gerek sonrasında asitlenme ile alkol oranı artıyor birşeyler oluyor siz doktorunuza danışın tabi ki
Yesim52 anneolmakzoramagulusuyeter kesinlikle sütten dhghaa faydalı. Hhergün 1 bardak en az içiyorum. Bağırsaklar için de cok faydalı. Meyveliler faydasız diye düşünmeyin onların sadeden bi farkı yok gıda mühendisi arkadaşlarıma sordum. Doktorum da içmemi önerdi. Hazımsızlık yaşadığım dönemlerde beni cok rahatlattı
OzgeSrc anneolmakzoramagulusuyeter kefir hepsinden faydali canim ve bebege en cok kilo aldiran seylerden . Bu ikinci gebeligim ilkinde cok ictim bunda da elimdn geldigi kdr icmrye calisiyorum
Kubrak2016 anneolmakzoramagulusuyeter meyveli olanlarda şeker oranı fazla canım. Tabiki sade olan daha sağlıklı ama sade içimiyorsan meyveli olanı da içebilirsin. Ben hamileliğimin başından beri içmeye çalışıyorul hergün ☺️
Babytwo2 OzgeSrc kilo olayı muallak ya :) kilo aldırdığı bilinen ne varsa Bn fazla fazla tüketiyorum ama bebeğim 1 hafta geride karın çevresi ve boyu . Kan akışı vs de normal olmasına rağmen .
myangelson anneolmakzoramagulusuyeter kefir çok faydalı içilebiliyorsa kesinlikle içilmeli ben hamilelik dışında da içmeye çalışırdım sürekli hamilelikte de içtim genelde
Leylalyla anneolmakzoramagulusuyeter ben içtim fakat kefir bende sütten ve yoğurttan daha çok gaz yaptığı için rahatsız etmişti bende bıraktım içmedim bir daha
Babytwo2 anneolmakzoramagulusuyeter ben içiyorum kefir . Probiyotik açısından çok da faydalı bir besin . Büyük bir kutu alıp günlerce beklemezse sorun olmaz diyr düşünüyorum . Bu yüzden Eker in sade 200 ml lik olanlarından alıyorum getir de fln 6 lı satılıyor . Açıp bitirmek için ideal