Ozlem77 Arkadaşlar benim doğumum mayıs ayına denk geliyo cinsiyeti belli oldu 💙 alışveriş yapmak istiyorum fakat çok yerde ürünler hep kışlık ama benim doğumum nerdeyse yaz a denk geliyor ne yapıcam
Mre Ozlem77 benim de mayıs kısmetse. Ama genelde ince uzun kollu şeyler aldım . Lcw de filan buldukça da kısa kollu alıyorum. E bebek’ten de bakabilirsin
piiremsesinannesiii Ozlem77 e bebekte yaz ürünlerinde indirim var bakabilirsin ordan ben hep ordan bütün yazlıklarını aldım 10 liraya 20 liraya bir sürü tişört şort benimki de mayısa denk geliyo
Bebekdelisi Ozlem77 ben mayısta doğum yaptım cnm e bebek yebıdogankr mevsim olarak güzel azız bebe oyle tam ıdeal nerden baksanız 1 ay yıne dikkat etmenız lazım vok almamakta beraber sonra yazlığa geçersiniz
Ozlem77 Mayıs 18 son doğum tarihi gözüküyor dediğiniz gibi yaparım ama mayoz yaz oluyor artk sıcak olur Diyarbakır sıcak o zamanlarda bakalm.