Şuan okadar dua ediyorum kendi sancımla hastaneye gideyim yaklaşık bı aydır bı buçuk cm açılmam ver ve başka ilerleme yok geçen haftaya kadar sancı çekiyordum ama doğum edecek kaşar değil suan oldum 41 haftalık 2 günde bir bir ntseye gidiyorum cumartesiye kadar gelmezse kendi tamponla hiç açılma yoksa tamponla açılmayı saglıcaz dediler doğuma alcaz artık dediler bu durumu yaşayan varmı