Kızlar 37+2 olduk dün akşam üzerinden beri kasıklsrım ağrıyor böyle adet olmuşumda hafif üşütmüşüm gibi zonkluyo antibiyotik kullanıyorum 1 haftadır idrar yolu için ama bu kasık ağrısı neden anlamadım hiç geçmiyo arada keskin giriyo bir fikri olan var mı ilk gebelik