Adyokisimsiz 9 haftaligim çok hastayım hicbiryerim tutmuyor sanki 10 kişiden dayak yemiş gibiyim ağrıyor boğazım basım inanılmaz ateşim çıkıp iniyor acile gitsem yapacakları birşey varmı yoksa hamilesin git mı derler
-Naz- Adyokisimsiz merhaba bende 1 haftadr öyleyim. Öksürükte var bende 11 haftalığım. Devlete serum vurdm fayda etmedi özelde vitamin falan vurdm biraz iyi sukur . Evde parolla benimde geçmedi bu salgın ondan dikkat et 1 haftadr benm sürüyor halen
adenleyolculugumuz_ Adyokisimsiz ya ben de böyle oldum sürüne sürüne tuvalete gittim yani çok iyi biliyorum domuz gribi çıktım. Mutlaka doktora görün mutlaka. Ateşinde çıkıyorsa zaten bebek için de zararlı git hemen
Aleyna21 adenleyolculugumuz_ ay çok kötü ya hala öksürük geçmedi sezeryan olucam birde çok korkuyorum ya resmen hastalik cigerlerime inmiş nefes alıp verince sizdede sıkıntı oluyor mu
Aslhn2101 Adyokisimsiz serum verirler diye biliyorum canım ama önce evde tedbirini al istersen son çare hastane olsun. Sıcak suyun içine limon sık biraz da şeker at bunu ılık bir şekilde tüket boğaza çok iyi geliyor. Ateş konusunda da hamileler parol kullanabiliyor yinede aile hekiminize bir danışın belli bir hastalığınız yoksa parol kullanın. Çok geçmiş olsun 🌸 bu aralar herkes hasta Rabbim cümlemize şifa versin inşallah 🤲🏻
OzgeSrc Adyokisimsiz cok gecmis olsun 🤲boyle hem kendine hem bebegine zarar verirsin hamileler ilac kullanamayacak diye bisey yok. Git doktora gebelerinde kullanabilecegi kategoride antibiyotikler var alir hemen iyilesirsin ben o haftalarda covid oldum felaketti antibiyotikle atlattm anca
adenleyolculugumuz_ Aleyna21 şuan geçti çok şükür hiçbirşey kalmadı, inşallah sizin de çok çabuk geçer. Nefes alamamak şöyle dursun öksüremiyordum bile ben burun boğaz komple tıkalıydı
Celikkelanurr02 Adyokisimsiz bende o haftalarda aynı durumu yaşamıştım ateş öksürük halsizlik gözümü açıcak kafamı kaldırıcak durumum yoktu doktorumla iletişime geçtim parol kullanmamda bir sıkıntı olmıcağını hatta acile gidip serum taktırabileceğimi söyledi hastalığın vereceği yan etkilerden daha iyiymiş tedavini olmak yine de doktorunuzla iletişime geçin en iyi o yönlendiricek sizi 🙂 Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda atlatırsınız