Aslhn2101 gullokumum ılık bir duş alın biraz evde yürüyün ve hastaneye gidin canım sancılar 5 dakikada bir olmaya başlamış gidene kadar daha da azalır. Şimdiden geçmiş olsun Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🌸
Bnmv-1 gullokumum 5 dk bir geliyor galiba gitmelisin bide gitmeden önce banyoda bi bak bakalım vajinanda genişleme varmı
Gulsahh-2 Bende aynı durumdayım. Benim saat akşam 8 den beri böyle ama sancının şiddeti çok çok aşırı değil. Ne yapacağımı bilmiyorum 40 haftalık gebeyim.
gullokumum Gulsahh-2 40+6 benimde şiddeti dayanilmayacak kadar değil erken gitmek de istemiyorum sen gidecek misin canim
Tugcelb gullokumum belki acı eşiğiniz yüksektir, genelde 5 dk da bir olunca hastaneye gidn diyorlar ama siz bilirisniz tabi
papatya12345 Bencede gidin çok fazla vakit kaybetmeden Rabbim yardımcınız olsun bir avazda tez vakitte kurtarsın inşallah
gullokumum Kizlar ben elendim🙏🙏🙏Etlik şehir hastanesi maceramizla tekrar donecem inşallah🥰dua edenlerden Allah razı olsun darısı basiniza