arzu_glyprk ben hep adetim bittikten 5 gün sonra başladım teste, sabah 11de yapıyordum hergün düzenli saatte yapıyordum. Yapacağınız saate göre 2 saat öncesinden sıvı alımını bırakmanız lazım, ve ilk idrarla yapmayın. 2 veya 3. İdrarınızla yapabilirsiniz. Mesela sabah 8de uyanıyordum 9a kadar suyumu felan içiyordum tuvaletimi yapıyordum işte saat 11e kadar tekrar su çay vs içmiyordum tam saat 11de yapıyordum testi :)