Elfida0606 Kızlar adetime 4 gün var elimde ovulasyon testi vardı böyle çıktı sizce gebelik var mı https://www.hizliresim.com/90dnpfq
Mucizem11 Elfida0606 ovulasyon testi zaten hep bu sekilde cıkar. Gebeliği öğrenmek için gebelik testi yapmalısınız.
Cey-cey Elfida0606 bu ovülasyon testi Bunda cizgi hep vardır zaten Genelde ovulasyonla ögrenenler çizgiyi yumurtlamadaki gibi kop koyu görüyo Bende kullanmıstım bi ara cünkü
mustafatma43 Elfida0606 malesef cnm yok t koyu olmamak lazım ayrıca adete 4 gün var benim adete 5 10 gün kala koyu olurdu hep hayırlısı neyse o olsun
Elfida0606 Mucizem11 ama adet olmak üzereyim yumurtlama döneminde değilim bir aydır kullanıyorum ovulasyonu hiç çizgi olmadığı günleri de gördüm
Mucizem11 Elfida0606 zaten ovulasyon böyle silik cıkar vücudumuzda lh hormonu hep var ondan. Yumurtlama olsaydı iki cizgide aynı olurdu. Gebelik hormonu hcg testi ile ölçülür bununla gebelik var mı yok mu anlayamazsınız.
zeynozey Elfida0606 erken gebelik yap canım adete 3 gün kala erken gebelikle çok silik çizgi ile öğrendim bende Allah hakkında hayırlısını versin☺️
myangelson Elfida0606 ovulasyon testinde hep bı silik çizgi çıkıyor genelde benim çıkıyordu. Ve ovulasyondan gebelik öğrenenler genelde t çizgisi c çizgisinden çok daha koyu oluyor böyle silik çizgi gözükmüyor yani hamilelik yok veya olsa bile 4 gün öncesinde ovulasyondan hele ogrenemezsiniz
Elfida0606 Erken gebelik testi aldım fakat yapmaya korkuyorum negatif çıkarsa diye adetime 3 gün kaldı beklemeli miyim sizce yapim mi
Elfida0606 Bende olabilecegine inanmıyorum ama heveslendim biraz birde yumurtalama doneminin dışındayım ya ondan şaşırdım ben çünkü adet sonrası yaptığımda hiç çıkmadığı gün vardı o yüzden ikilemde kaldım 🧐🧐🧐