Arkadaşlar perşembe sabah sezaryen olacağım, sonrasında nasıl beslenmem gerekiyor acaba? Burada okuyorum, süt olması için soğan falan yiyin diyorlar e o zaman da gaz yapmıyor mu? Katı beslenmeyin diyorlar ilk başlarda sadece çorba mı içmem gerekecek? Doktora tabiki soracağım ama tecrübelerinizi merak ettim…