38+1 haftalık oldum bu sabah muayenesi oldum
1-2 cm açıklık var dedi doktor lekelemeyin olur dedi geldiğimden beri lekelemeyin var
Ağrım başladı sancim var sanki ilk doğumunu unuttum:))
Nasildi vs
Sanki cocuk aşağıya bastırıyor gibi hissediyorum ara ara korkuyorum da dua edin lütfen :/