Elfida0606 Kızlar adetime 4 gün var elimde ovulasyon testi vardı böyle çıktı sizce gebelik var mı https://imgyukle.com/i/JULlfv https://imgyukle.com/i/JULFux
Ebrarliva Elfida0606 benim testimin aynis canım hamielsin bence🙏 11+5 iz şuan sağlıkla kucağına al 😍💋
Elfida0606 Ebrarliva sağlıkla kucağına al inşaallah canım rabbim tez zamanda babada nasip eder inşallah 🥰
Ebrarliva Elfida0606 normal gebelik testinde al canim bence ama yumurtlama gününüz olmamasına rağmen silik çıkmış