Gebeyimbengebe aslında canım ben kilosunu falan söylemiyorum ama her hareketimiz de haber vererek iş yapıyoruz ve eşime sürekli soruyorlar bilgiyi ondan alıyorlar ben kendisi doğum yaptığında sormadım bile bebeğin kaç kg doğdu diye kıyaslıyor demesinler diye sadece hayırlı olsun dedim ama benimkini öğrendin niye kıyaslıyorsun ki tersde düşemiyorum tüm sülale bir olup beni kötülüyorlar eşime evimde huzur kalmıyor resmen evimizin içini yönetiyorlar resmen 🤦🏻♀️