gygy1234 Rbazanclr Allah size bağışlasın inşallah ilk gebelik mi zor oldu mu benimkisi ilk gebelik haftaya cuma Allah’ın izniyle bende sezeryan olucam nasıl bi süreç çok heyecan var
Merveclnk Rbazanclr bu arada Allah bağışlasın bebegine Allah saglikli ve uzun ömürler nasip etsin çok geçmiş olsun 🙏💐
Rbazanclr Merveclnk asla anlatıldığı gibi korkunç bişey değil asla sancın tabiki olcak ve ben 4 cm açılma ile oldum gerçekten de rahatladım sezeryan olunca doğumdan sonra annenden doğmuş gibi rahatlıyorsun
Merveclnk Elisam22 34 olcaz 2 gün sonra bilmiyorum valla ne yapsam ne etsem sezaryen mi olsam normal yapabilir miyim acaba kalp problemim de var sezaryen olcam büyük ihtimal de spinal mi epidural mi bunlar ne demek kafam karman corman😅
Busbusu Haftaya carsmaba bende sezaryan olucam makat gelişi bebeğim nasıl geçti genel anestezi mi spinlmi oldunz😍
Elisam22 Merveclnk 32 benimde şubatta doğum sezeryan dediler bende merak ediyorum devlette belden uyusturmali yaparlar gene hrlde