YagmurAnnesi Mervealya188 Darıca Farabide Murat Mengüllüoğluna gidiyorum. Ama çayırova semt polikinliğine geliyor randevu talep oluştur bi dene. Önceki hamileliğimde de şimdikinde de hep bu doktora gittim. Gayette ilgili bence ben memnunum.
Kuzuletta Mervealya188 Murat Mengüllüoğluna gittim bir kaç kez memnun kalamadım. Zaten randevu da bulunmuyor
Gamzeylmaz28 YagmurAnnesi merhaba siz daha önce farabide doğum yapmıştınız hatırladığım kadarıyla bir sey sorcaktım da , hastanede odalar 2 kişilik demiştiniz , peki resim çekiliyor mu , bide çarşaf vs Bir şey götürmemiz gerekiyor mu kendimiz için 🤔
YagmurAnnesi Busra-94 ben ona 1. Doğumda gitmiştim 1 defa gittim son oldu zaten 😂 50 yaşın üstündeydi galiba başka doktorla karıştırmıyorsam çok bilgili ama suratsız ve çok kısa bakmıştı 5 sene önce
Sareceee Busra-94 Ben ilk zamanlar da ona gidiyodum bin pişman etti sonra murat beye gittim çok şükür doktor dan öte iyiliği
Sareceee Busra-94 Bebeğimde gelişim geriliği çıktı üniversiteye sevk etti tabi o panikle ağladım teselli etti dur bakalım bı git görün gel dedi o kadar ilgiliki bilmiyorum yengem de ona gitti sezeryanı o yaptı çok memnun kaldık İnşallah sende kalırsın
YagmurAnnesi Mervealya188 evet bi arkadaşımda Gülçin hanıma gidiyor memnunum sende gidebilirsin demişti. Ama ben Murat beyden gayet memnunum o yüzden değiştirmek istemiyorum. Zaten doğuma ebeler giriyor. O yüzden muayenelerimde Murat beye devam ☺️
papatyannaa Murat Mengulluogluna gidiyorum genel olarak memnunum. Tek korktuğum doğum sonrası kalacağım oda, hemşireler nasıl olacak inşallah güzel muhatap olurlar. Bazen insanın yüzüne bakmıyorlar
YagmurAnnesi papatyannaa doğumhane kapısından girdiğinde sancılarını çekerken falan yardımcı oluyorlar yani daha doğrusu odada teksin ama yanına geldiklerinde seni motive ediyorlar. Bana bebeğinle konuş onu düşün bağıracak bir şey yok falan deyip motive edip gittiler ara ara gelip alttan kontrol edip gidiyorlar 😂 yani ebelerden 2 doğumumda da memnun kaldım açıkçacı. Doğumdan sonra odaya çıktığında ise 2 kişilik odalar. Tek wc olduğu için bence hijyen sıkıntı 🙄 çünkü malum kanamalar vs oluyor. Tuvalet kağıdı yoktu mesela havlu kağıt tuvalet kapığı vs götürmek gerekiyor. Suyunu dışardan alıyorsun zaten öyle su sebili falan yok. Yemek konusunda ben evden çorba istemiştim çorba içtim. Sabahları da ekmek zeytin yumurta çay vs veriyorlardı.