Sbrygl1 Kızlar aranızda bel fıtığı olan var mı biz 32+6 olduk doktorum fıtıktan dolayı sezaryen dedi siz ne yapacaksınız
Hafizeipek Sbrygl1 evet canım ağrıyı arttiriyo galiba sonrasında bı de bel fıtığı olanlarda felç riski varmış
Elif25 Bende bel fıtığı degilde bel kaymasından dolayı platin var. Fransada yaşıyorum hep sezeryan istedim bu yüzden kendi doktorumdan özel rapor bile aldım ama kadın dogum doktorum kabul etmedi. Epiduralle çok rahat normal dogum yaptım. Sizde bi doktorunuza danışın bunu isterseniz
GamzeTopluKk Bende de bel fıtığı var iki yerden , daha erken doğum için dedi bana çocuk zaten makat duruşunda nasıl olur düzelir mi bilmiyorum..
Chan Fıtık değil de yırtık var. Doktorum beyin sinir cerrahımdan onaysız normal yapamam demişti. Başka bir sebepten normal doğum riskli çıkınca gitmeme de gerek kalmadı.
Ayseosman Benimki 2coxugumda sezeryanle dogum yaptım sonradan fıtık cıktı ama sımdı 3.ye gebeyım 9+1günşük olduk ama bel Ağrı'm çok kötü zorluyo benı 😔😔