Ala22
35+4 de doğum yaptım bende ilk olarak üzülmeyin ki sütünüz kesilmesin bebeğiniz için güçlü olun
Ben doğum yaptığım gün bebeğimi gördüm dediler anne sütü bekliyoruz birşey vermedik
Benim henüz gelmemişti , gönderecek kadar sütüm çıkmıyordu
Kayısı kompostosu , lohusa şerbeti tüketttim ve özellikle tatlı şekerli şeyler yiyin bunu söylemiyorlar ama süt yapıyor
Damla aldım ( Galactago ) , göğsüme sıcak su torbası koyup masaj yaptım
Birde mutlaka sağma makinesi kullanın
Ertesi gün sütüm geldi
Bende doğum yapalı 1 ay oldu tecrübelerimi paylaşmak istedim . İnşallab en kısa sürede iyileşip kavuşur size bebeğiniz 🙏🏻🌸