Hasretkurt Kızlar malum herkes çok pahalı süt pompasını manuel almaya karar verdim ama lansion manuel göğüs pompası mı we baby manuel süt göğüs pompası mı daha iyi sizce 🫠
Asfdg Hasretkurt manuel çok zor elektrikli olarak kiwi marka alabilirsin bence zaten aşagı yukarı hepsi aynı güçte
Sellmaseellma Hasretkurt çevremde edindiğim tecrübelere dayanarak söylüyorum manuele boşa para verme 2 3 aydan sonra süt azalıyor makineyle çekmen gerekicek lansinoh 900 tl güzelde makine alman lazım
nurozturk06 Hasretkurt daha kullanmadım ama bir çok yorum ve kullanıcı bilgisiyle lansinoh aldım Manuel 2 gün önce civilden 350 tl
aylince23 İlkinde lansinoh manuel kullandım ikincide de kullanırım allah izin verirse memnundum gayet
Edafmo Hasretkurt manuel çok zor ve uğraştırıcı canım. Kiwi markasını tavsiye ederim. Çevremde iki kişi kullanıyor ikisi de çok memnun, internetteki yorumları falan da çok iyi