Umaymoms gün boyu ister yumuşak ister zemin sert olsun oturduğunuz için gece de yeterli olmuyor dinlenme ve geçmiyor 6. Haf başladı ve hala oturma simidi olmadan oturduğum zman gece agrım cok fazla oluyor ztn gün içinde de aynı şekilde ama artık akşama kadar evde oturmaktan fena oluyor oturma simidini araştırmanızı öneririm care olabilir internete cok detaylı anlatılmış neden agrı yaptığı falan. Ben cok doktora sordum hepsi hamilelikte olur doğumdan sonra geçer cevabı aldım simidi aldıktan sonra bir ortapedist bir ark sordum siz benm gibi gelen hastalara ne diyorsunuz diye geçer diyoruz simit öneriyoruz dedi bn ztn kendim bulmuştum ama formülü internetten araştırmantan 😂😂