Rmysnrrr Kızlar yumurtamın çatladığı günümün üstüne 17 gün geçti, adetimde 4 gün gecikti? Klomen ile tedavi görüyorum bir ayda 2-3 kere yumurtlama takibi için doktora gittim, herşey yolunda demişti doktorum, SİZCE NE ZAMAN TEST YAPILMALI? Kaç gün gecikmede ?
Rmysnrrr Rmysnrrr sanki adet olacakmışım gibi ara ara ağrı giriyor ama olmadım da, leke vs birşeyde yok, test için erken hareket etmek istemiyorum
MaviK Rmysnrrr test yaparsan çıkar canım . Hayırlısı olsun . Sancılarım oluyor demişsin ama eğer gebelik varsa adet dönemi ve yerleşme süreci olduğu için de sancın olabilir . Yine de beklemek istersen üzerinden 1 hafta geçtiğinde test yap 3 gün sonra yani
Aysehsdmr Rmysnrrr en fazla 1 hafta sonra o değişir aslında bebeğin tutuasina göre. 4 gün geçti diyorsunz varsa çıkabilir
incinur0102 Rmysnrrr bence şuan yapabilirsin test,gebelik belirtileri regl olacakmış hissiyatı da oluyor çoğu kişide,inşallah hayırlısı olur 🌸