Kızlar adetime 4 gün var ben grip oldum onun öncesinde
10 gün boynum tutuldu
iğne oldum 5 tane kalçamdan ağrı kesici kullandım tutulma nedeniyle.
Şimdi grip olduğum için arada dolorex içiyorum baş veya kemik ağrısı olmasın diye ve endişeleniyorum acaba bebek tutmazsa diye sizce bir sorun olur mu 😿