berfincidankrkc Sema_28 canm bence bi acile git bende kanamadan yattım hastanede 1 hafta önce düşük tehlikesi olabilir yada bebeğin eşi kaymış olabilir gözetim altında durman daha iyi
nurozturk06 2 saat önce aynı sikayetle bende gittim normal sorun yok dedi daha yeni eve geldim 13 hafta
Luba Eğer gebe değilsen idrar yolu enfeksiyonu olabilir eğer hamileysen daha küçük haftalarda ise yerleşme kanamasıdır ama ne olur ne olmaz genede git doktora
Meryem_K Sema_28 yerleşme kanaması olabilir cnm korkma içini ferah tut muhtemelen yerleşme kanamasıdır hayırlısı olsun dikkat et kendine 🙏 bekle adet günün geçsin test yaparsın bende öyle oldum
Meryem_K Sema_28 adet günün geçmediyse hamile olduğunu bilmiyorsan sorun yok korkacak bişi yok bekle hemen doktora gtme şuan bişi göremez