derya61_ anlıyorum ama şimdi maaş teke düşünce daha dikkatli olacaktır inşaALLAH , sende uyarırsın. Bir birikim yaparsınız az çok gerçi asgari ücret, bebek vs birikim olmaz belki ama oda zorluğunu görür en azından hakkı olanı ister. Tazminattan kimseye söz etme ve altınlarına da sahip çık evde bırakmazsanda bankada kasa kiralayabilirsin çoğu kişi öyle yapıyor. Ücretini bilmiyorum ama bakarsınız. ALLAH kolaylık versin canım🌸