Kızlar 1 ay önce ağır gribe yakalandım, başlarda afedersiniz balgam öksürüyordum şimdi 3 haftadır kuru öksürük tutuyor beni ki en az 1 saat içim dışına çıkacak kadar öksürüyorum, öksürmekten karnım ağrıyor artık 25 haftalığız. Doktora gitmedim hiç çünkü nasılsa ilaç yazmyorlar diye, ama bronşite çevirmiş olabilir mi bu kadar uzun süren öksürük? Yaşayanınız yoktur umarım ama 😞 bilginiz varsa yardım lütfen herşeyi içiyorum bunarada, keçiboynuzu/tereyag zencefiballimon haftalardır hemde….