kucukbebek bebeklerimveben_ bgn sol kasigimda var ya akintida azcik kan da geldi 8+5 Ama kasik agrisini ilk haftalarda normal Die okuyom canim
Nuryavuz bebeklerimveben_ ağrıdan hareket edemeyecek kadar fazlaysa değil ama hafif batmalar şeklindeyse çok normal yerleşme ağrısı diyor doktorlar ona
Gunay_14_18 bebeklerimveben_ normal diyorlar bendede sagdada var soldada solda daha cok olmuyor ama,ilk gebeliyimde belimde cok oldu agri kasigimda olmadi
Nurella86 Benimde 12. Haftaya kadar kasık ağrılarım vardı doktorum hep normal dedi çok şükür geçti gitti tutunma aşamasında olabilir korkma demişti doktorum kanama olmadığı sürece korkmayın